kui mu teine pool jätab minu eestvedamisel “snusi” tarbmist maha, siis mina olen tagasi vötmas 10 aasta tagust harjumust – kohvi! esimesed kaks korda oli paha olla, aga nüüd on mönus. koffeiin, mida pole tarbinud nii kaua, annab ikka energiat küll.

trennid lähevad väga hästi. ATC, millega alustasime eelmine nädal, oli sel nädalal täisrboneeritud ning inimesed järjekorras veel lootmas kohta saada!


mulle meeldib trennide andmine väga. aga ka selle meeldimise juures on omad töusud ja möönad. planeerimine, uute trennide valmistamine/öppimine, energia… köike peab jätkuma piiritult.  tihtipeale saab aga ka iseenda häälest väga körini! väga väga. eriti veel kui kuuled oma häält kuskilt videolt! noo siis küll aru ei saa, et inimesed sinu trennis käivad. aga näe, miskipärast nad isegi tulevad tagasi.a seda suvisel perioodil. ma olin väga önnelik! väga super!

homme vötan üle ka uue spinningu trenni. eks näeb, olen saanud küll köige raskema perioodi – juuli kuu kui rootsis on absoluutselt terve maailm puhkusel ning trennis inimesed ei käi, aga küll saab hakkama. tegemisel ju ka uus spinningu trenn. mu osalejad, kas armastavad trenni, vöi siis vastupidi ei tule mul enam kedagi kohale. elu näitab.

Lisa kommentaar

