öppetund.

eile oli mulle paras, et sain iseenda sönu süüa. kiitsin ju taevani siin kui tubli treener ma ikka olen jne, aga korralik öpetus töi mind maa peale tagasi jälle! eile vötsin üle oma ülemuse löunase BP trenni,  mis alati on puupüsti täis ning rahvas on seal tihtipeale ülemuse enda pärast. et üle vötta selline trenn vajab kindlust ja julgust. seda minu aga sel hetkel polnud, sest närv oli selline sees, ning jalad värisesid nagu lehed! täiesti kohutav. trenn tuli köike muud kui parim. aga noh, loodan, et inimesed ka järgmine nädal tagasi tulevad, ning mina paremini hakkama saan.

see-eest läks öhtune BP trenn väga hästi ning ka kiidusönad osaljeatelt ei puudnud. vajasin neid sel hetkel!

Lisa kommentaar

