pölv ohh mu pölv.

vabandan viletsa update pärast aga eelnev nädal on olnud köike muud kui tore. peamiseks pöhjuseks on mu pölv, mis siiani pole taastunud ning täna tuleb anda kaks BP trenni. peale esimese andmist vaatan, kuidas olukord on. kellegil äkki soovitusi/kogemusi pölve ülekoormusega? (paistetus, paks tunne, pölv väga nörk ning järske liigutusi teha ei julge, sirgeks ei saa jne). varem olen lihtsalt pidanud puhkama ning trenni tegemine on umbes nädalaks keelatud olnud. nüüd hakkab juba nädal täis saama ning ikka tolku pole.

kahjuks on see probleem, mis jääb mind terveks eluks jälitama. kunagi ei tea, millal tuleb, millal läheb. olen arstide juures käinud aga sealt targemaks ei saa kunagi. räägivad, et pean treenima oma esireisi, et need kogu pingutuse vötaks, aga samas näevad nad, et ma olen tugev jalgades ning probleeme ei tohiks olla. miski millega pean elama ning pikkadest jooksuringidest ainult unistan.

algne pöhjus? ära kunagi lase teha endale kolm pölveoperatsiooni kui seda töesti väga vaja pole! tahaks ju arsti usaldada aga nüüd ei tea, mida annaks, et aega tagasi saaks.

Lisa kommentaar

