ma pole end väga-väga ammu nii läbi tundnud. täiesti kringel olen. tänan töesti, et homme rootsis punane päev on ning minu hommikust marabou trenni
pole, sest ma lihtsalt ei saaks hakkama kell 5 hommikul ärkamisega. uskumatu, et see hullumeelne periood täna löpu sai. järgmine nädal hakkab acitcus suveperiood ning tänasest sai ka kool läbi. mida veel tahta!

tänase päeva märksönaks olid värvid!

ja päeva kommentaar:

osaleja tuleb nurgatagant ja mängib ehmunut mind nähes:

“Ohh appi! Ma kardan juba seda pilku! Tekitab minus paanikat!”

Lisa kommentaar

