tubli tüdruk!

ma ei tea, kuidas eestis süsteem on, aga rootsis saab peale eksamit oma eksamipaberid pärast kätte, et näha öppejöu hindamist. tavaliselt ma neile järgi ei lähe kui eksami läbi saanud olen, absoluutselt ei huvitu. läbi saadud on läbi saadud.

täna aga oli natukene ekstra aega kui ootasime oma teisi grupiliikmeid ning vötsin administratsioonist välja kolm vana eksamit. nalja kui palju oli kui hakkasin lugema oma ärijuhtimise eksamit. nimelt oli meil üheks esseeküsimuseks teha äristrateegia oma ideega. olin siis mina kokku kirjutan täiesti labmist idee hakata tegema grupitrenne meie suurtes eksamisaalides. köik ju olemas – suur saal, suured kölarid, mikker, trennihuvilised treeneriteks ja ongi plaan olemas. ka öppejöule meeldis see idee väga:

“Löbus idee! Kas sa ei vöiks seda reaalselt teostada?!”

Ka oma järgmises esseeküsimuses olin kiita saanud!

Olen uhke. Jah, töesti. Üks neist vähestest kordadest kui koolis uhke saan olla, sest siin on see väga ebatavaline, et öppejöud midagi ise juurde kirjutab!

Lisa kommentaar

