paar päeva tagasi rääkisin oma kauge-kauge söbrannaga, kes mind maha jättis ning austraaliasse ära kolis. seal on ta juba viimased poolteist aastat olnud ning tore oli ta häält jälle kuulda. see hääl ütles mulle aga ühe päris ägeda lause, et blogis enam midagi huvitavat lugeda pole, ainult, kuidas ma metsa ära eksin kogu aeg! eks ta vöibolla tösi ole…

miks ma aga privaatelust enam ei kirjuta? tean ju, et kaugel elavatel söbrannadel, söpradel oleks ju ka end hea kursis hoida, kuna kokkusaamisi nii tihti enam pole. ei kirjuta ma selle pärast, et asi on liiga hea, et olla tösi. seepärast ma ka ei julge midagi rääkida, sest äkki saab see liiga hea otsa? viimased viis kuud oleme juba ninapidi päevast päeva koos olnud, kuid ainult köige lähedasemad ja vähesed teavad meist. samamoodi oli solvunud söbranna, kelle sünnipäeval me kohtusime ning kes meist teada sai alles paar päeva tagasi.

eile sain oma kolm söna. olen 24 aastane, aga esimest korda oma elus kasutasin ka mina neid.

4 thoughts on “

  1. Tere! Tahtsin kommentaarida, minule väga meeldib lugeda just treeneritööst :)..
    Eelmine sügis sai minust trennifänn ja väga huvitav on lugeda, mida mõtlevad ja teevad inimesed, kelle igapäevatööks teiste füüsise parendamine. Ma tegelikult ei aimanud, millist ettevalmistust ja pühendumust see tähendab. Minule kui ühele treenijale paistab see nii mängleva kergusena…
    Sinu blogi avastasin mõned nädalad tagasi ja veetsin kohe tore öö seda lugedes :). Ei saanud kuidagi arvutit enne kinni lükata kui postistused läbi loetud. Sain paraja inspiratsiooni- ja motivatsioonilaksu :) Seega, rohkem trennipostitusi on oleks mulle väga teretulnud ;).
    Edu!!

    • Oi kui tore lugeda! Ega ma kindlasti jätkan 98% treeneritöö elust kirjutades, loomulikult. Lihtsalt vahepealne hellusehoog tuli sisse, mida tahtsin väljendada:)

  2. Mulle meeldib su blogi väga, kuna olen ise suur trennifriik ja kõik sellega seonduv on põnev. Igav pole kohe kindlasti ;) Keep it going!

Lisa kommentaar

