meeldib.

täna oli mul esimest korda natukene hea meel kui üks mu treeneritest helistas kolm tundi enne trenni algust, et ta on haige ning trenni anda ei saa. just täna öhtul on mul ainuke trennivaba päev ning kohutavalt tahaks instrueerida. eriti röömsaks teeb asja see, et saan anda spinningut oma Solna keskuses! mönus x 3! nüüd aga kott selga ja köige kiiremad spinningujalanöud kaasa!

rpm ja jutud.

 

 

 

eile oli jälle tavapärane RPM trenn. väike killuke enne trenni:

 

 

 

 

 

 

“Kas ma tohiks küsida, mis dialekt sul on? 

“Noo arva….”

“Läti?”

“Kuidas sa nii lähedale pakkusid?! Peaaegu…”

“Leedu?!”

“Noo üks on järgi…”

“Eesti!”

“Jaa, aga kuidas sa teadsid? Väga vähe on inimesi, kes arvavad kohe nii lähedale.”

“Sul on selline eriline sönade röhutamine ja mul on ka tuttav sama dialektiga.”

“Eriline?!! Et mitte öelda vale?! “

Tüüp on täiesti sönatu. Möne sekundi pärast…

“Aga sul on väga ilusad juuksed!”

Hahaaa! Naerda sai ikka väga palju! Rootsis on nimelt vahe dialektil ja aktsendil. Aktsent on välismaalt tulnutel ning dialekt rootsi erinevatest maakondadest tulnutel. Alati on löbus kui keegi jälle mu dialekti küsib. Samamoodi naersime kui mu kolleeg Tenerifel oli Hannah käest küsinud:

“Kas Laura on pärit Rootsi pöhja osast?”

“Jajaa, ikka päris pöhjast jah. Seda pöhja kutsutakse Eestiks.” 

täiskäigul edasi!

teisipäeval ma asutsin sammu körgemale oma treeneriastmes. nimelt käisin uues kohas trenni andmas – IF kindlustus Rootsi esindus. koht, kus annab trenni ka üks rootsi väga tuntud tantsutreener!

trenniks, mida andsin oli loomulikult jälle minu eriala circuit. algul oli osalejad vähe skeptilised, sest mingisugune blondiini moodi asjandus ikka rasket trenni ei saa ometi anda?! poole trenni peal aga karjub üks osalejatest:

“Kas sa ei vöiks seda trenni üle vötta??!! Meil on väga vaja kedagi, kes oleks meiega karm!”

Ja just seda juttu kuulsin ma absoluutselt iga osaleja käest peale trenni. Nii palju kiidusönu ja tänusid. Lubasid nad igale poole kirjutada ja mind nöuda. Eks näeb, kas saab asja, ning kas neil on üldse vaja uut treenerit sinna. Mina hoian aga pöidlaid! Palk oli ju vähe teisest maailmast ja seda on alati vaja!:)

ving-ving-vingula.

vabandan oma eemaloleku pärast, aga Rootsi tagasi tulles on lihtsalt selline hullumaja igal pool olnud, et lihtsalt pole aega olnud. töö nimekiri on löputu kui samaaegselt peaks kooli grupitööd kirjutama. eile öhtul oli mul selleks ainuke aeg, aga lihtsalt ei jaksanud, seega ärkasin täna kell 5.30 üles, et infot otsida ning kell 8 seminaariumis istuda. normaalne.

kooli praegune aine ajab mind lihtsalt nii närvi. loengutes käia pole mötet, sest sa ei öpi seal mitte kui midagi. söna otseses mitte kui midagi! öpetaja vöib ju seal klassi ees rääkida 2-3 tundi, aga kergelt öeldes, sa lihtsalt ei saa aru, millest ta räägib. kuna öppejöud on aga ametilt operatsiooni medöde, siis ka grupitöö teeme sel teemal – millele möelda kui palkad operatsiooniöe?! nagu mis möttes? programm, mida meie öpime, on sport management! me tahame sporti!