trenn eestis?

hakkasin suure huviga uurima, kus tallinnas trenni saaks minna, sest seekord töesti tahan ära proovida! kardan küll, et esimene eesti keelne trenn vöib minu jaoks rohkem komöödia olla. ma ei mötle mitte kui midagi halvasti, aga kui teinekord olen uurinud mingit trennialast infot eesti keeles, noo siis lihtsalt möista-möista arva ära! trennimaailm algas minu jaoks rootsis, seetöttu olen ka köik väljendid ja möisted rootsi keeles selgeks öppinud, eesti keel vöib tihti peale aga oma trenniväljenditega kui vöörkeel tunduda. ja ma ei tee nalja.

aga tagasi algse jutu juurde. kas tallinnas muid trennikeskusi ka kui myfitness on? nagu aru olen saanud siis viimane on köikide rikaste ja oluliste trennikeskus? minu jaoks aga see oluline pole. tahaks lihtsalt head ja inspireerivat trenni. kindlasti üks BP ja ehk kui veab siis ka RPM? kas keegi oskab aidata? kus RPM tallinnas üldse on?

3 thoughts on “trenn eestis?

  1. MyFitness Viru on tegelikult väga hea tasemega keskus, ise käisin seal mitu aastat- tugevad treenerid ja asukoht ka ülihea. Veel julgeksin soovitada Sparta, City Spa, Planet Sport.

Lisa kommentaar

