pühad=eesti.

Noo nii nägin vaeva, et munadepühaks Eesti saada kuna minu trennid jäävad just reede ja esmaspäev ära ning äkitselt oligi 5 vaba päeva ei mitte kuskilt. Otsisin pileteid igast otsast aga olin juba lootuse andnud. Täna aga ohh üllatust on mul olemas laevapiletid edasi-tagasi Tallinna.

 

Rööm peaks nagu üüratu olema aga miskipärast ei tea kohe mida peale hakata. Ametlikult olen Eestis tervelt 4 päeva, mis minu jaoks on väga pikk aeg!

One thought on “pühad=eesti.

Lisa kommentaar

