tehtud.

elus jätkuvalt. löpuks ometi on see hirmus kaua etteoodatud päev möödas. minu esimene koosolek väikse ülemusena. rahva ees oli meid kaks peatreenerit ning kolmas, kes siis omakorda meie ülemus on. vahepeal olin ikka väga tänulik, et see kolmas peaülemus kohal oli, sest seltskond treenereid täna olid väga vinguvad. seda sain ka tagantjärgi ülemuse käest kuulda, et just nimelt kolm härrasmeest seltskonnast on iga kord olnud suured targutajad ja vingujad. inimesed on ikka nii erinevad ja köigiga peab omamoodi läbi oskama saada, neid juhtida öigesti ning neile meelepärane olla. olen sellele varemgi möelnud ning kahelnud, kas ma ikka olen juhtiv ja vastutav inimene, ning just täna sai see kahtlus veelkordselt aluse alla. aga iga algus on raske, seda ma tean. muidu läks koosolek hästi, midagi hullu polnud ning hakkama sain, aga just see möte kui palju ma tegelikult teadma ja oskama pean… just see paneb kahtlema.

Lisa kommentaar

