treeneriga deidile?

kui ma nädalake tagasi sain kaastreeneri käest kommentaari tema söbrast, kes mu trennis käis ning seejärel uurinud oli, kas ma vallaline olen, tekkis mul möte – kas töesti vaatavad osalejad treenerit sellise pilguga?

hakkasin ise mötlema, kas olen seda teinud? jah, olen küll. meenus kord üks boxi treener, kelle trennis ma meeleldi käisin. seda aga alles peale mitmendat korda kui teda sellise pilguga vaatama hakkasin, sedagi ainult selle pärast, et treener mulle rohkem tähelepanu pööras.

mötlesin veel. aga rohkem ei meenunud. eks treenerit vaadatakse ja arvustatakse ikka, aga et deidile mineku möttega vaadata? vot ei tea.

kord sattusin kuskil foorumis peale teemale kui inimesed arutasid bodypump treenereid:

X:”På de bodypump pass som jag går på så är det stundtals mer killar än tjejer. Undrar om alla är där för att ragga?”

Y:”Så sant, men vi står alla och dreglar framför den kvinnliga instruktören !”

est:

X:”Nendes bodypump trennides, kus mina käin, on alati rohkem kutte kui tüdrukuid! Huvitav, kas köik on seal,et flirtida?”

Y:”Tösi, aga me seisame köik selle naissoost treeneri ees ning “ilastame”!”

Lisa kommentaar

