ärimehed.

meie toidupoe ees on suhteliselt tihti igasuguseid reklaamitöötajaid, kes siis möödaminejale odavamt elektritootjat müüa üritab, paremat telefonioperaatorit soovitab vöi niisama sooduskuponge kätte annab. ka täna oli mingit sorti reklaamikamp seal koos ning juba kaugelt nägin ära, et mina olen neile järgmiseks sihtpunktiks. noormees üritas minuga juttu teha kui mina juba sammu pealt “ei, aitäh” jöudsin lausuda:

“Hej! Här….”

“Nej, tack!”

“Har du redan fått en sådan?”

“Det vet jag inte.”

“Men tänk om du får mitt nummer här!”

“Eller hur!”

“Men får jag ditt nummer?!”

kokkuvötvalt eesti keeles: noormees pakkus koos reklaamilipikuga mulle ka oma numbrit. kui see ei pakkunud pinget, palus minu numbrit.

nii tehakse äri!

Lisa kommentaar

