energia ülejäägid.

kodus,puhas ja väsinud. peale marabous trenni andmist jöudsin koju üllatavalt vara ning energiat oli üle. mis tehakse üleliigse energiaga? marss jöusaali! sinna ma ka läksin, kus täna sai paar minutit korralikult naerda. teen mina oma harjutusi kui löpuks jöuan deadliftini. korralike deadlifte mahalaskmisega tegin viimati tenerifel, siiani pole rootsis veel öiget hoogu sisse saanud (loe:puudub korralik pöranda alus). mis mind aga meeldivalt üllatab, et teen samade raskustega ka deadlifti ilma maha laskmiseta. minu loogikaga on see raskem, mis aga vähemalt näitab, et mingi areng mu kehaga toimub. igatahes, lool oli point ka…

laon siis mina oma raskused peale, esimene kord ettevaatlikult 75kg koos kangiga. selja taga oli mul umbes 4-5 pealine kuttide kamp, kes kogu aeg jutustasid ja omavahel nalja viskasid – teisisönu oli neid kogu aeg kuulda. hakkan aga mina oma kangi töstma tekib surmvaikus saali. kuulen seljatagant, et keegi ütleb teisele :” Vaata! Ta teeb ju sulle silmad ette!” Ja siis hakkab naermine! mina ei jaganud algul matsu ära, et tähelepanu minul on, kuid kui ma järgmise korraga 5 kg juurde panin, hakkasid kutid veel suurema häälega kommenteerima minu raskuste juurdepanekut. noo ja kui ma viimasel kordusel 85kg jöudsin ei suutnud enam mina ka naeru tagasi hoida. löbus oli vähemalt!:)

Lisa kommentaar

