kättemaks.

mu närvid said läbi. kui ma iga öhtu mingit kuradima tümakat kuulama pean läbi oma naabri seina, nii et pörand väriseb, siis ega ükskord viskab üle ikka küll. nüüd on kättemaks.

muusikakeskus sai aknalaua pealt viidud naabripoolsesse seina, kölaritega seina vastas, max volüümi peal, ja house trennimuusika mängib. ma ei tea, kas ta üldse kuuleb seda läbi enda tümaka, aga ma südamest loodan, et see teda häirib.

jah, ma tean, et oleksin vöinud olla möistlik ning lihtsalt uksele koputada ning paluda vaiksemaks panna, aga vat ei ole. inimesel peaks endal ka natukene möistust olema.

update: minu kättemaksuplaanist polnud tolku.

Lisa kommentaar

