kiirgus.

iga päev tuleb  kellelegi midagi ilusat öelda. see annab nii palju, nii ütlejale kui ka komplimendi saajale.

eile istusin peale oma kolme trenni rongis teel koju. meigist oli asi kaugel, juuksed puntras peas ning “ilus” oli köike muud, millisena ma end just sel hetkel tundsin. rääkisin telefonis kui äkitselt vastas olev kutt minult uurima hakkas, kas ma tegelen tai-boxiga. jutt löppes sellega, et kutt oleks nii väga tahtnud, et ma boximist öpetanud oleks. väga tore, aga kahjuks mitte. vanasti kutsuti kohvile, tänapäeval on teised nipid. siiski oli tore, et noormehel julgust oli.

täna enne trenniandmist tuli töökaaslane minu juurde ning ütles:

“Jag måste bara säga att du har en så underbar…utstrålning!”

“Ma pean lihtsalt ütlema, et sul on nii imeline… kiirgus!”

/kolm punkti on möttepaus.

kuigi ma ise end sel hetkel tundsin jube väsinuna ning palaviku eelsena, siis sellist väikest lauset kuulda oli tore.

 

Lisa kommentaar

