uued väljakutsed.

täna sain vastuse uuest keskusest, kus intervjuul käisin ning video oma trennidest saatsin.

“Nu har jag tittat på dina filmer och det var roligt att se att du är en så duktig instruktör!”

“Vaatasin sinu videosid ning oli tore näha, et sa oled niivörd tubli treener!”

yeah, frescatihallenis hakkan olema spinningu-asendaja, pakuti ka laupäevast enda trenni, millest ma kahjuks ära pidin ütlema. samas tean, et iga laupäeva hommik ma tänan end selle eest. lisaks sain ka enda bodypump trenni, mis oligi just see, mis praegu minu graafikutest puudu. mul on hea tunne ning hea meel, et ma täiesti uue treenerina tolles keskuses koheselt endale oma kindla trenni sain. seda juhtub, aga mitte tihti – olen rahul! nüüd ainult bp ära öppida jälle ning uues keskuses uue hooga.

Lisa kommentaar

