headaega jöusaal.

täna käisin oma jöusaaliga hüvasti jätmas. andsin t-särgid kuttidele, mille üle silmnähtavalt hea meel oli. lubati pilti teha ja mulle saata kui pluusid seljas. kogu see kallistamine ja edu soovimine oli nii ebareaalne. väljudes uksest ning trepist üles sammudes jäin enda järgi vaatama. ja mul hakkas kurb. mul hakkas vastikult kurb, sest see oli koht, kuhu ma alati minna sain. koht, kus ma alati end hästi tundsin. koht, kus mulle alati meeldis. koht, kus ma kunagi midagi teesklema ei pidanud. ma ei taha aru saada, et ma pean siit lahkuma.

homme on mul ekstra vaba päev. kunagi sai kövast ületöödatud ning selle nimel anti meile vaba päev millagil välja vötta. minu vaba päev möödub mu praeguste parimate söpradet seltsis – antibiootika ja ibuprofeenia600. jaja, tabletid tabelttideks aga mind absoluutselt ei huvita, sest ilma nendeta ma päevi üle ei elaks. vötab valu ära, siis sisaldagu see, mida tahes. hirm on aga 6 tunnise lennusöidu ees.

One thought on “headaega jöusaal.

  1. Jöua ikka elusana meile tagasi. ! Oled pikisilmi kylla oodatud! Aga eks naudi oma viimaseid päevi paradiisis, et reaalsusesse teisip potsatada :)

Lisa kommentaar

