kuri mina.

täna ma sain kurjaks. väga kurjaks. puhtjuhuslikult sattusin spa osakonna personaliruumi, kus otsa vaatasid mulle iga nädalased kommentaarid hotellis viibijatelt. tavaline rutiin on, et köik osakonnad – koristus, spa,show, reception, fitness, miniland, restoran-  saavad iga nädal külaliste poolt kirjutatud kommentaarid lugemiseks. meie osakonnas aga on need kuidagi väga tihti ära haihtunud. mis aga mind vihaseks ajas? jah, see, et spa osakonnas nägin, et iga jumala kord olid fitness treenerid vähemalt 2-3 kiitvat kommentaari saanud, seal hulgas ka mina paar nimelist kiitust.

sellised pisikesed laused annavad nii palju. just hetkel kui tunned end nadilt vöib see su enesetunde jälle taevasse viia. ja siis paneb meie team-lead sellist “siga” meile, et lihtsalt ei näita häid kommentaare. ega siis minu kurjus täna näitamata ei jäänud, ning tunni aja pärast olid köik kommentaarid ka meie osakonna seina peal. kord majja!

puhtjuhuslikult leidsin ka firma kodulehelt külalise poolt üles pandud pildi meist lastevesiaeroobikat andes. pilvine päev=vähe lapsi, tavaliselt on selles pisikeses basseinis 20-30 last.

Lisa kommentaar

