taevas?

täna nii muuseas juhtusin töö juures rääkima rootsist pärit naisega. ta uuris suhteliselt palju minu kohta ning äkitselt tabasin küsida, kas ta ise ka instruktor on. ei olnud, aga väga mitmed tema söpradest on. väga mitmed tema söpradest kuuluvad nike instructors teami! bland annat oscar jöback. jah, kadri lugesid öigesti. peale oscari ka louise stapel, eelmise aasta nike conventioni top instructor vöitja.paar nime veel, mida ma kahjuks ära ei tundnud.  mis oli aga tema eesmärk minuga jutustamisel? jah, ütleme nii, et peale temaga rääkimist olin ma kui seitsmendas taevas. ta tahab mind tutvustada nike teamile. miks? sest ta on terve nädala mu vesiaeroobikat vaadanud ning tema arvates olen ma väga hea treener.(nike instrucotriks saadakse läbi soovituste). hell yeah ütlen mina! yeah yeah yeah!

One thought on “taevas?

  1. Jeeee’ha!!!!!!!!! APPI KUI LAHEE!!!!!!!!!! Räige vedamine ju et ta su trenne nägi köiki ja just seal hotellis oli jne!!!!!!!!!!!!! PALJU ÖNNE! :-D

Lisa kommentaar

