trenn.

iga kord kui jöusaalis käin, on seal pea, et 95% alati samad inimesed. tead köiki nägupidi ning tead nende treeningustiili. omamoodi naljakas on aga näha inimeste arengut. eriti silma on mulle jäänud üks kutt, kes esmasel korral mulle absoluutselt ei meeldinud. miskipärast ta lihtsalt ei olnud mulle sümpaatne. nüüd aga, kui ma olen temaga pea,et kolm kuud samaaegselt trenni teinud, on ta mulle väga meeldima hakanud. äge on näha tema arengut! naljakad on need inimeste tunded. nüüd aga tööle, ning david guetta konsterdist öhtul! yeah astmes kolm ütlen ma!

Lisa kommentaar

