update3.

hullumeelsed päevad jälle. fitnesskolleeg vigastas klaasikilluga jalga ning nüüd teen mina köiki trenne.täna saab kiiruga ka uue vesiaeroobika tehtud ja antud, nalja hakkab saama. mingi päev lähen PT ja tema teise kahe kliendiga hommikul vara-vara mäkke jooksma. oeh öudust. joosta meeldib, aga mitte kell 6 hommikul… midag köike trenni nimel ei tehta.

eilse päeva tipphetk oli kui üks hispaanlasest kolleeg, kes nimelt on gei, vaatab mind ja kommenteerib, et mul on ilus tagumik. kuna mina keelt ei oska, siis oli meie vahel tölk. asi löppes sellega, et ta kommenteeris tervet mu keha kui väga ilus.

 “Ja mina olen siiski gei onju!”

tore, et ta nii arvab. naisele meeldivad alati komplimendid.

homme on 12 august, david guetta. piletid on siiani ostmata ja kardan, et jäävadki ostmata kuna jutt levib, et välja müüdud. oeh jah. tark öpib teiste vigadest, loll enda ütlen ma selle peale.

lisaks hoian ma köiki oma pöidlaid ja varbaid, et kolm mu sport management kutti piletid leiavad ja mulle kiirkorras külla saavad tulla!:)

üks päev sai jälle väljas käidud, nagu tavaliselt:

Lisa kommentaar

