update2.

olen oma mötetega juba liiga palju tagasi Rootsis. see teeb aga siinoleku natukene keeruliseks. pean unustama, et mul siin veel nii vähe aega jäänud on. tegelikult pole nii väga vähe midagi, umbes 5-6 nädalat. aga arvatavasti mötlen selle endale nii väheseks,sest tahan seda. imelik. paar nädalat tagasi plaanisin uuesti kandideerida, ning nüüd on kodutahe.

teel jöusaalist koju arutasime aga teemal, mis kingitusi teha oma PT-kuttidele kui siit ära söidan. ja tulin lihtsalt geniaalsele ideele! eks varsti peab ära tegema! ei, ma ei räägi midagi, küll varsti pilti saab.

kui ma esimesel korral inversion bootsidega ise end üles ei saanud ning vajasin abi jalgade kinnitamisel, siis nüüdseks pole see enam probleem! eelmine kord trenni tehes sain enda üllatuseks jalad ise paika, ning täna uuesti proovides polnud enam probleemi. äge!

lisaks on mul körini seebiooperist. kui ma algul üritasin lepitusteed leida, siis nüüdseks on mul körini. tahab söda, siis saab ka seda! ma tean, et peaksin rohkem seletama, aga ei ole tahtmist. jutt läheks ka liiga pikaks. pidin selle lause lihtsalt enda jaoks kirja panema. et ma seda ei unustaks!

Lisa kommentaar

