sügise ootuses.

mida rohkem  ma mötlen, seda rohkem ma “taggar till”(lähen äksi täis) asjaolust, et peaaegu kuu aja pärast Rootsi tagasiminek on. asjale annab ka oma ekstra juurde pisiasi, et Actic mulle köige paremaid trenne pakub! yeah astmes kolm ütlen ma selle peale! kahjuks pidin aga ühe väga hea trenni lemmikkeskuses ära ütlema, sest pean end kinni hoidma lubaduses “mitte rohkem kui 3 trenni nädalas”. seega spinning55 Elite esmaspäeva öhtul jääb kahjuks ära. kahju, töiselt kahju. senikaua olen aga end sidunud trennidega:

Spinn/Core @Regeringsgatan kolmapäeva öhtul

Cirkel @Elite reede löunal

juurde tuleb veel kuhugi panna bodypump. kui saaks pumpi samale päevale kuhugi, siis vöiksin vabalt ka esmaspäevase spinningu vötta. nii tahan ju! lisaks planeerin sisse endale septembri kuusse TRX koolituse. tahan korraliku pöhja alla saada. ma aga ei tea, kas vötta koolitus TRX grupitreeninguna vöi lihtsalt TRX. pean täpsemalt uurima, mis nende vahe on. aga ära ma selle teen!

Lisa kommentaar

