inversion boots.

just täpselt nii läbimärg ma olengi peale trenni:

täna oli ka natukene uut varustust mulle. nimelt oli aeg proovida upside down abs harjutust. kasutusele tulid inversion bootsid, millega ma siis alapidi rippuma pidin. minu tänane probleem on aga selles, et ma ei julgenud lahti lasta. lihtsalt ei julgenud. mu all oli kivipörand ja ma rippusin päris körgel. tagatipuks polnud asi lohutavam kui mu PT körval ütles, et tema pole seda kunagi proovinud. esmaspäeval aga tahan ära teha. teen.

mis on aga imelik, et köik videod,mis leinud olen, on bootsidel need nagad eespool, mis teeb jalgade kinnitamise palju lihtsamaks. meie omadel aga miskipärast tagapool, mille töttu pean jalad kinnituskangist mööda saama. pole just köige lihtsam.

Lisa kommentaar

