und?

täna öösel magasin ma umbes 3-4 tundi. miks? sest suvalised hispaania kutid arvasid, et jumala äge oleks just minu akna all pidu panna. kaks autot ja muusika pöhjas. äge. selle peale ajasin mina siis end elutuppa (mitte, et seal palju vaiksem oleks olnud, aga siiski). kui ma aga umbes 20min kuulen, et vaikus majas, kolisin oma tuppa tagasi. röömu kui palju. röömu, mida jätkus umbes järgmiseks 20min, sest siis oli kamp tagasi. mis seal ikka, uuesti elutuppa. selle aja peale olid mu närvid juba tagurpidi end keeranud. olin väga raske jöusaali treeningu öhtul teinud, ning keha lausa karjus unerahu järele. okei, ega siis sellest ei piisanud. elutoas magades ebamugavas diivanis kuulen äkitselt jälle hääli. hommikul kell 6.30 on mingid inglased otsustanud riidu minna ning karjuvad teineteise peale koridoris. ohh minu röömu jälle.

kogu see öine möll andis väga jöhkralt tunda. ma lihtsalt ei funktsioneeri kui ma öösel magada ei saa. kui tänase päeva üle elasin läbi imede, siis praegu, öhtu kell 21, on küll tunne, et lihased kukuvad küljest ära. keha VAJAB puhkust. eriti öpib oma keha tundma rasket trenni tehes.

Lisa kommentaar

