tülpimuse tipphetk.

täna on mul mingi selline päev kui mul on absoluutselt körini absoluutselt köigest. täpselt nii ongi. pole nagu vihane ega halvas tujus, vaid lihtsalt köigest on körini. ainuke, mida ma täna ootan, on mu öhtune jöusaal ja BP!

mul on totaalselt körini uuest korterist ja sellele juurdekuuluvatest igasugustest jamadest. peamiselt on mul körini asjaolust, et raha lihtsalt kaob! kaob kuhugi ja ma ei saa aru kuhu?! palgapäev on ainuke päev kui saab vähe rahulikumalt hingata ja peale esimest ehituspoe ringi vöi Ikeas käiku, on jälle sentide lugemine. jumala äge on möelda, et mul on varsti sünnipäev, aga näiteks väljaminekust vöi mönest viisakamast öhtusöögist vöin ainult unistada. no absoluutselt pole vaimustuses sellisest eluviisist. no ei ole!

ja mul on absoluutselt körini ka oma laiskusest, mis minu löputöö kirjutamist venitab. metoodika kirjutamine lihtsalt vötab rövedalt kaua aega ja just see mind ärritabki – tulemust ei näe ja ei seetöttu ei viitsi ka edasi kirjutada. täpselt nagu trenni tehes – kui ikka tulemust pole, siis ei viitsi higistada ka!

vähemalt see pilt pani mind täna naerma:

kaelkirjak